Liitreaalsuse avastamine? Miks ja kellele?
Liitreaalsust avastasime paaristööna. Paariline: Kerstin Kippar.Quiver.
Nalja sai. Etteantud lehed pigem väiksematele ning ma ei usu et seda rõõmu on väga pikaks ajaks. Teiselt poolt lapsevanemana eelistan väiksemate puhul pärismaailma virtuaalsele. Kuigi mu enda uurimine ei ole akadeemiline ning lapsi tunnen vähem, kui statistilise valemi jaoks vaja on: väikestel lastel on vaja inimesi, kes neid armastaks, mitte aga 3D ükssarvikut kellele saab tahvli kaudu pai teha. Akadeemilisi uuringuid on selle teema kohta palju ning igaüks leiab sellist, mis toetab tema seisukohta :)Väike nunnu liitreaalne ponike:
HP Reveal
Hoopis põnevam on võimalus luua ise liitreaalsust. Seda saime täna ka proovida - HP Reveal.
Saab määrata objektile liitreaalse tegevuse.
Nt., tavaline mall:
Sellele lisame toredaid selle:
Õppekoht
Liitreaalsus, mille kohta võin kohe öelda, et on vajalik ja õpetlik: IKEA mööbli paigutamine - aitab ruumilise kujundamisvõime arendada. Kujutan endale ette, et uurida igasuguseid 3D-kujundeid on samati väga tore, kahjuks pole näinud. Mitte matemaatika õppimisel: anatoomia - must have (seda nägin veebis ka tasuta versioonis).Veebis otsingul tuleb ette toredaid õppel kasutatavaid süsteeme nende litsentsi tasu võib olla tuhandetes. Vaevalt, et meie koolid selleks valmis on.
Tasuta tarkvara on aga nii nagu on: täna on (võib olla), homme???
Nii et, vanemates klassides leidub mõistlik kasutamine, kui keegi leiab mõistliku rakenduse ;)
No comments:
Post a Comment