Monday, February 25, 2019

Infotehnoloogia koolis. 1. ülesanne.

Selles postituses püüan ma vastata kursuse (Inf.koolis) 1. ülesanne küsimustele.



Minu kogemused infotehnoloogia kasutamisega õppetöös.

Õpetajana

Olen õpetaja rollis olnud üsna vähe, mõnes töötoas, praktikumis. Minu viimased kogemused olid google docs'i ning Greenfoot'i tutvustamisel. Kasutusel olnud riistvara: projektor, minu arvuti, klassiarvutid, õpilaste arvutid. Tarkvara: Google esitlus, Google Doc, Greenfoot IDE.

Õppijana

Viimase pooleaasta kogemus. Väga-väga palju erinevaid vidinaid.
Enamiku neist nägin esimest korda eelneva poole aasta jooksul ning kogemust on nendega vähe.

Enda oskused infotehnoloogia kasutamise osas.

Oskused tasemel "saan hakkama". Vajadusel võtan ette ning teen ära. Ehmatab vidinate hulk. Eelistan mitte kasutada kõike, vaid ikka valida, mida kasutan. Ükski pea ei ole võimeline kõiki asju peas hoida. Samuti teeb ettevaatlikuks, et tehnoloogia vananemisega lähevad paljud loodud asjad kaduma (nt. antud ülesande jaoks antud blogidest on juba väga mitmed manala teele läinud).

Enda ootused kursusele

Saaada tuttavaks tänapäevases koolis kasutusel olevate võimalustega (nii tark-, kui ka riistvaraga). K.a., kui/kas mõni nendest on riigi poolt kuidagi soovitatav (robotid HITSA kaudu vms). Millised on õpetajate kõige julgemad soovid tehnoloogia suhtes?
Ning ma tõesti ei taha otsida Youtube'st videosid, mis peaksid kuidagi esitama minu tundeid antud kursuse (või ükskõik mille) suhtes, see võtab väga palju aega.

Järgmine video on esimene, mida arvuti mulle youtube's näitab ning minu suureks õnneks see on see positiivsus, mida mul vaja oligi: vidinad + tehnoloogiad + matemaatika:


Järelemõtlemisel tuli mulle meelde üks video, kus on ühendatud tehnoloogia ja maailma ilu:

No comments:

Post a Comment