Monday, February 25, 2019

Infotehnoloogia koolis 10 aasta pärast

Sissejuhatava loengu ülesanne. Kaasautor: Kristin Parve

Kuhu edasi? 10 aastat hiljem

Info esitamine

Miniprojektorid - laua peale kuvamiseks, puutetundli
Reaalsusprillid (bioloogia, füüsika, geograafia,ajalugu - “olla” reaalses situatsioonis)
Paberkujul õpikud kaovad: õppematerjalid kas digitaalsed või kokku pandud vastavalt vajadusele
Või siis istuvad kõik kivi peal ning taovad odaotsaga kivisse augu, teevad tuld puupulgaga

Õpitu kontrollimine

Kohene tagasisidestamine, kuna on rohkem asju esitatud digitaalselt, süsteemid on valmis vastuseid kohe andma. Tänu sellele on õpetajal rohkem aega kujundavale tagasisidestamisele.
Rühmatööd (kujundava hindamise osana) õpilased tagasisidestavad teineteist
Kuivõrd on kasutusel robotid

Robot sisseehitatud õpitu kontrollimisse

Loodus-reaal ainetes - saab rohkem läbi proovida
Laboritöös - Robot liigutab ohtlike reaktiive

Õpetajaroll

Suunav: mida saab veel õppida, kus saab ennast paremaks teha.
Aitab kujuneda küpse sotsiaalse isikuna
Suunab teadmised ka klassiruumist tahvli ette (ümberpööratud klassiruum). Oskab leida huvitavaid hobisid, teadmisi ja neid igapäevaelu ja uute teadmiste omandamisega seostada

No comments:

Post a Comment