Paraku sel päeval haridustehnoloogi rollist ei räägitud. Küll aga näidati meile üht it-ga tegelvat noormeest (kelle olemasolu ning rolli kooli keheküljelt ma nüüd, tagantjärele, tuvastada ei suutnud), ta töötab samal korrusel. Sama mees viib läbi ka 3d-printimise/robootika/ja veel igasuguseid ringe kõrvalmajas. Tema tegeleb ka rahataotlustega tehnika ostmiseks ning oskab anda it-abi õpetajatele.
Nende killude peal võin oletada, et see on selline Figaro töökoht: Figaro siin, Figaro seal.
Kuid kindel olla ei saa, hingeldamist polnud kuulda, pigem selline rahulik olek: ikka tasa, ikka targu (võib olla oli selline hetk, päev?). Ja võib olla ta ei olnudki haridustehnoloog.
Analüüsida saab siis, kui selleks on alusmaterjali. Paraku siin seda polnud.
Tõele näkku vaadates tuleb märkida, et Poskas räägiti sellest, kuidas on it-elu koolis organiseeritud, kuidas tööülesanded jaotatud on. Räägiti hästi, arusaadavalt, kuid väga kiiresti. Seisime kuulates kes kus. Kahjuks, ei saanud me meile näidatud esitlust lähemalt uurida (seda meile ei saadetud). Kirjutada ei saanud, kuna seistes on seda raske teha ning esitlus ei olnud väga loengu tüüpi (kirja panna oleks raske). Kui ma teaksin, et just see ongi kogu minu haridus haridustehnollogi kohta oleksin hoolsam konspekteerimisel. Kahju :(
No comments:
Post a Comment