Friday, May 10, 2019

Virtuaalreaalsus õppetöös

Täna päev pluss eelmine külastamine olid toredad.
Mul oli hea meel kuulda sellest, kuidas töötab virtuaalreaalsus psühholoogi käest. Inimene, kes hoolib sellest, mis tegelikult inimese peas toimub. Mitte ei hüppa rõõmust lakke, et "tundub äge asi olevat".

Tehnilisi vidinaid juba on, kuigi veel kallid, tarkvara, mis sobiks õppimiseks kas pole või on seda vähe.
Internetist leiab huvi pakkuvaid linke:
http://virtualrealityforeducation.com/vr-tools-for-public-speaking/ avaliku esinemise treenimiseks
https://thinkmobiles.com/blog/virtual-reality-education/ siin on öeldud k.a., et VR kasutatakse meditsiinilise personaali koolitamiseks
http://virtualrealityforeducation.com/google-cardboard-vr-videos/science-vr-apps/ - äppid, mis võivad tuua parema arusaamise maailmast: lennuki kokpit (kabiin).

Täna ja eelmine kord kuuldud põhjal: uuringud pigem näitavad, et VR-prillide abil õpitu tase ei erine pärismaailmas õpitu tasemest. VR-prillid ei anna mingit lisaeffekti. Ainuke, mida saab - vau-effekt. Kuid tänapäevalapsed on tihti tehnoloogiast väsinud ning tahavad niisama olla.

Vanemana ning inimesena paneb mind muretsema soov pakkuda kõiki tehnilisi vidinaid lastele. Ennekõike terve psühhika pärismaailmas. Siis vajadusel ettevaatlikult kasutada, ehk siis kui inimesel on olemas võime pärismaailma tagasi tulla.

Praegusel ajal tundub, et kõige targem ongi tellida teenust kooli, mitte osta prille, mis on niisama kapinurgas.
Aeg näitab, kas tehnoloogia muutub mõistlikumaks.

Täiendatud 14.05:
""Ultimately, mixed reality is going to win, but we're a long way from that," says Mr Resnick. "Devices need to get lighter, cheaper, faster, better.""
 Video: seadmele projetseeritav skeem juhistega.




No comments:

Post a Comment